Usługi

Uważamy, że aby przygotować dla klienta najlepsze rozwiązania należy wpierw poznać dokładnie jego specyfikę. Każda firma, nawet z tej samej branży się od siebie różni, działa w innym otoczeniu, ma odmienne potrzeby, czy oczekiwania.

Dlatego pierwszym krokiem, jaki wykonujemy na nasze jest tzw. „audyt wstępny”. Analizowana jest w nim głównie obecna pozycja firmy w internecie na tle potencjału rynki i siły konkurencji. Przypomina to nieco analizę SWOT ( sił, słabości, możliwości, zagrożeń). Taki raport jest punktem wyjściowym do wstępnych rozmów z klientem. Podczas takiego spotkania prezentujemy naszą analizę, ale przede wszystkim uważnie wsłuchujemy się w komentarz do naszych obserwacji oraz pragniemy doprecyzować, jakie są oczekiwania i plany rozwojowe klienta.  Na tej podstawie przygotowywana jest indywidualna „skrojona na miarę” oferta, która będzie najlepiej dopasowana do indywidualnych potrzeb.

Pierwszym etapem po zaakceptowaniu oferty i podpisaniu umowy jest stworzenie kompleksowej strategii oraz planu promocji firmy w internecie.

Najczęściej obejmuje on miedzy innymi budowę nowej strony ( klasycznej, mobilnej lub „responsywnej”), tworzenie regulaminu strony, dodanie treści, elementów graficznych oraz optymalizację strony w Google.

Budowa serwisów internetowych

Budowa serwisów internetowych

Dobra, profesjonalna strona internetowa jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Znane powiedzenie: „nie można wywrzeć drugi raz pierwszego wrażenia” odnosi się także do oceny firmy, poprzez jakość jej strony internetowej. Jest to, bowiem bardzo często miejsce pierwszego kontaktu z nowym klientem. Dlatego większość profesjonalnych firm, nawet o ugruntowanej pozycji rynkowej, przywiązuje sie ogromne znaczenie do jakości i estetyki swojej strony.

Rozwiązania mobilne

Dynamicznie rosnące wykorzystanie urządzeń mobilnych jest jednym z najistotniejszych trendów w marketing internetowym w ostatnim okresie. W odróżnieniu od komputera stacjonarnego użytkownik smartfona może korzystać z niego niemal przez cała dobę.

Do głównych rozwiązań mobilnych, które otrzymują nasi klienci należą:

  • Strony mobilne
  • Aplikacje mobilne
  • Mobilne kupony rabatowe
  • Kody QR
  • Kampanie SMS
  • Kampanie e-mail

Usługi - rozwiązania mobilne

Media Społecznościowe & Reputacja w Internecie

Media społecznościowe i reputacja w internecie

Media społecznościowe odgrywają bardzo istotną rolę w strategicznym rozwoju firm w internecie. Prawidłowe wykorzystanie nie wiąże się już tylko z budowaniem linków celem zwiększenia pozycji w Google, ale coraz częściej stają się one nawet ważniejszym źródłem komunikacji marketingowej z klientami. Dla swej efektywności te kanały powinny być dobrze zintegrowane i jednolicie brandowane. Posiadanie Fan Page na Facebook’u, konta w Google+, czy wykorzystanie Twittera w codziennej komunikacji z klientami to dla wielu firm istotny element decydujący o zdobyciu przewagi konkurencyjnej.

Zainteresowany współpracą z nami? Zapytanie ofertowe
Zapraszamy do kontaktu.